NEW YORK 1 SEPTEMBER 2008 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van inoleo2 - WaarBenJij.nu NEW YORK 1 SEPTEMBER 2008 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van inoleo2 - WaarBenJij.nu

NEW YORK 1 SEPTEMBER 2008

Door: INOLEO

04 Februari 2010 | Verenigde Staten, New York

Eerst ontbeten in Midtown Restaurant.
Daarna een wandeling door Central Park. Gelukkig stonden er geregeld bankjes en dankzij de vele bomen was er ook schaduw, want het was weer aan de warme kant. Buiten het park was ook nog van alles te doen en te zien. Op een gegeven moment wilden onze onderdanen weer wat rust, en zijn we toen met een koetsje dwars door het park gereden. Daarna een drankje genomen in Ritz Carlton aan de overkant. (waren haast uitgedroogd!).

's avonds hebben we gegeten in Tavern on the Green, als afsluiting van New York en dit gedeelte van onze vakantie. Wat hebben we van alles genoten!!!

Het heeft even geduurd, maar we zien uit naar het eindproduct en hopen het nog geregeld door te bladeren.