NEW YORK 2 SEPTEMBER 2008 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van inoleo2 - WaarBenJij.nu NEW YORK 2 SEPTEMBER 2008 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van inoleo2 - WaarBenJij.nu

NEW YORK 2 SEPTEMBER 2008

Door: INOLEO

Blijf op de hoogte en volg

19 Februari 2010 | Verenigde Staten, New York

Vandaag verlaten we New York en vliegen vanaf JFK met Delta Airlines 151 naar San Francisco voor de reunie en de rest van de vakantie.

  • 26 Maart 2013 - 00:37

    Victoria :

    HELLO
    vriend hoe gaat het vandaag
    Mijn naam is Miss Victoria
    ik zag je profiel nu
    en ik pak interesse in je als vriend om belangrijke discussie met jullie delen als vriend dus contact met mij opnemen via mijn e-mail adressen
    (elliotsvictoria60@yahoo.co.uk) voor
    beeld en andere discussie ok

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Actief sinds 11 Aug. 2008
Verslag gelezen: 1409
Totaal aantal bezoekers 27092

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2008 - 20 Oktober 2008

Cruise met het ms. "Eurodam"

Landen bezocht: