NEW YORK, USA 29 AUGUSTUS 2008 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van inoleo2 - WaarBenJij.nu NEW YORK, USA 29 AUGUSTUS 2008 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van inoleo2 - WaarBenJij.nu

NEW YORK, USA 29 AUGUSTUS 2008

Door: INOLEO

04 Februari 2010 | Verenigde Staten, New York

Om 4.30 uur ging de wekker af. Het weer was fantastisch en vanaf de veranda hebben we het laatste stuk van de Hudson tot New York bewust meegemaakt. Om 5.00 uur kwamen we langs het verlichte Vrijheidsbeeld.

Vanwege de ontscheping moest er vroeg ontbeten worden, dus roomservice genomen. Om 9.15 uur ging de eerste groep van boord. Wij hadden ons voor de laatste groep van 12.00 uur opgegeven. Zijn lekker in het zonnetje op het Lido dek gaan zitten en hebben met Frans en Joke Kroes nog een kopje koffie plus lekkers genuttigd, tot het onze beurt was om het schip vaarwel te zeggen.

In de aankomsthal stonden onze koffers al te wachten en na de douaneformaliteiten, die ongelovelijk
snel geregeld waren, zijn we met een taxi naar hotel Lombardy gereden. In plaats van een standaard kamer kregen
we een suite. (Het was het een compleet appartement!).

Na de buurt een beetje te hebben verkend, 's avonds aan de overkant in Italiaans restaurant Teodora gegeten en na een kleine wandeling,
bijtijds naar bed gegaan.