DONDERDAG 28 AUGUSTUS 2008 RICHTING NEW YORK - Reisverslag uit Ottawa, Canada van inoleo2 - WaarBenJij.nu DONDERDAG 28 AUGUSTUS 2008 RICHTING NEW YORK - Reisverslag uit Ottawa, Canada van inoleo2 - WaarBenJij.nu

DONDERDAG 28 AUGUSTUS 2008 RICHTING NEW YORK

Door: INOLEO

01 Februari 2010 | Canada, Ottawa

Vandaag is het alweer de laatste dag aan boord van de Eurodam. Morgenochtend om 6 uur zullen we de haven van New York binnen varen, dus vroeg uit de veren om het mee te maken. Eerst wacht ons nog een zwaar karwei, want het zal niet mee vallen
om alles weer in de koffers te krijgen. Voor 1.00 uur vannacht moet de klus geklaard zijn en moeten de koffers, gelabeld en wel, buiten de hut staan. We zullen onze bagage pas weer terug zien in de aankomsthal op de kade van New York.

Maar nu gaan we nog lekker genieten van deze laatste dag aan boord en beginnen we met natuurlijk....een uitgebreid ontbijt. Dan nog wat rondjes lopen, ik mischien zwemmen, samen nog naar een leuke film. Om 18.00 uur hebben de Nederlanders een afscheidsborrel in de Crow's Nest op dek 11, vanwaar je rondom een schitterend uitzicht hebt.

Na het diner is er nog een afscheids-presentatie van de bemanning, dat tevens het officiele einde van onze cruise betekent.