HALIFAX, NOVA SCOTIA, 27 AUGUSTUS 2008 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van inoleo2 - WaarBenJij.nu HALIFAX, NOVA SCOTIA, 27 AUGUSTUS 2008 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van inoleo2 - WaarBenJij.nu

HALIFAX, NOVA SCOTIA, 27 AUGUSTUS 2008

Door: INOLEO

28 Januari 2010 | Canada, Ottawa

Vandaag werden we wakker met regen en niet zo'n klein beetje ook, het was echt beestenweer! Hebben op ons gemak toilet gemaakt en zijn toen weer eens uitgebreid gaan ontbijten.

Gelukkig werd het weer daarna snel beter en zijn we de kade opgegaan
waar een grote hal stond, hier werden allerlei Canadese artikelen verkocht.
Lee heeft een das gekocht en ik wat cadeautjes voor Marilyn en kleinzoon Dasan.

Om een uur of twaalf werden we opgehaald door Paul en Nancy Doane. (Het echtpaar dat ons tijdens
9-11 zo gastvrij had gehuisvest). Na een tour door de stad hebben we bij hun thuis gezellig bijgepraat. Het was weer een heel vertrouwd gevoel als met goede vrienden.
De uurtjes vlogen voorbij en was het alweer tijd om de Eurodam op te zoeken en afscheid te nemen.

Bij terugkomst moesten we ons snel opfrissen en omkleden, want voor het diner waren de Hollandse passagiers door de kapitein en de hotelmanager uitgenodigd voor een drankje en en hapje.

Bij het farewell diner was er weer heerlijke kreeft waar we natuurlijk volop van hebben genoten.
Om elf uur 's avonds was er nog een Toetjes Extravaganza, met op de tafels teveel om op te noemen, de foto's spreken voor zich. We hebben een beetje ervan geproefd, maar eigenlijk waren we al overvoerd.

Hierna zijn we bij de Ocean Bar gaan kijken waar het "Black and White Ball" bezig was. De bedoeling was dat de passagiers door de officieren ten dans werden gevraagd.
Moe maar voldaan hebben we ons bed opgezocht.