19 AUGUSTUS 2008 ZEEDAG RICHTING IJSLAND - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van inoleo2 - WaarBenJij.nu 19 AUGUSTUS 2008 ZEEDAG RICHTING IJSLAND - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van inoleo2 - WaarBenJij.nu

19 AUGUSTUS 2008 ZEEDAG RICHTING IJSLAND

Door: INOLEO

11 Maart 2009 | IJsland, Reykjavik

Zeedag, dus lekker wat langer blijven liggen. Helaas werden we om 5.30 uur wreed gewekt door de stem van kapitein van Donselaar via de intercom. Een passagier moest zich direct melden bij het Front Office. 10 minuten later nogmaals het verzoek van de kapitein aan de desbetreffend passagier om zich onmiddellijk te melden. Weer 10 minuten later deelde de kapitein mede dat de passagier als vermist was gemeld en na een grondige zoekactie door het personeel hij besloten had om te keren en een zoekactie op zee te starten. Na een half uur kwam de kapitein met de mededeling dat de desbetreffende passagier aan boord was gevonden en dat het schip weer op
koers was richting IJsland.
We hebben daarna geprobeerd nog een poosje plat te gaan. Leo was zo vertrokken, ik ben maar wat gaan lezen en heb daarna nog wat baantjes getrokken.
Na het ontbijt zijn we wat dekrondjes gaan lopen.
Om 1.00 uur hebben we een kook- demonstratie bijgewoond van ondermeer "Lasagna out of the park.
Na het diner zijn we naar een Variety Show geweest en daarna was het alweer bedtijd.