ZATERDAG 23 AUGUSTUS 2008 - OP ZEE - Reisverslag uit Ottawa, Canada van inoleo2 - WaarBenJij.nu ZATERDAG 23 AUGUSTUS 2008 - OP ZEE - Reisverslag uit Ottawa, Canada van inoleo2 - WaarBenJij.nu

ZATERDAG 23 AUGUSTUS 2008 - OP ZEE

Door: INOLEO

20 Maart 2009 | Canada, Ottawa

Vandaag zijn we door de kapitein en hotelmanager uitgenodigd voor de Mariniers receptie. Zodra je meer dan 1 cruise met de HAL hebt gemaakt wordt je lid van de Mariners Society en afhankelijk van het aantal dagen dat je hebt gevaren krijg je een speldje in een bepaalde kleur. Bij 100 dagen wordt het een koperen medaille, dan een zilveren en gouden, en bij meer dan 700 dagen is het platina.
's Middags om drie uur was er een Indonesian Tea Ceremony in de Rembrandt Dining Room. De indonesische bediening, zowel de vrouwelijke als de mannelijke, was in klederdracht en de eetzaal hadden ze ook oosters opgetuigd. Alles heel kleurrijk en hoe kan het ook anders, heerlijke hapjes, zoet en hartig.
Hierna zijn we voor de lijn maar weer wat rondjes over het dek gaan lopen, misschien helpt het iets?
De dress code voor deze avond was formal, zodat we om ongeveer acht uur
in vol ornaat weer aan een uitgebreid diner moesten geloven.
Daarna zijn we in het theater naar het optreden van Sally Jones gegaan (Evening of music, theater and laughter). Zij was in The Sound of Music de jongste Von Trapp dochter, Gretel. Het was een wervelende show,
echt de moeite waard.
Na een afzakkertje was het de hoogste tijd om de kooi in te kruipen.